Skip to content

Something’s brewing……

5 februari 2014


Great Minds kommer snart kunna visa upp en grafisk profil och kommunikationsplattform för en ny restaurang. Namnet är dock redan klart….Bryggeriet. En omage till byggnadens och företagets historia. Mer om detta roliga uppdrag inom kort.

Rekordår

16 januari 2014


2013 var ett fantastiskt år för Great Minds. Flera spännande och inspirerande nya kunder, lyckosamma kampanjer, AAA-kreditrating och inte minst – nytt kontor. Om ni vill hälsa på oss får du ta dig ett kvarter längre bort än tidigare. Närmare bestämt till Skeppargatan 37.  Nu ser vi fram emot ett minst lika kul 2014. Det har börjat bra med ett par nya kunder. En hel del nya spännande projekt är också på gång med våra trogna uppdragsgivare. Följ oss här på bloggen så att du inte missar något.

Etiketter: ,

Kan vi ta det på krita..?

26 november 2013

Lev och lär!

26 november 2013


Great Minds befann sig under måndagskvällen på ett lika intressant som inspirerande uppdrag. I det vackra Tändstickspalatset hade Teach for Sweden bjudit in till fest där potentater blandades med kandidater, möjliggörare och en långväga gäst från Nepal. Great Minds var på plats för att dokumentera tillställningen och intervjua gäster om vikten och betydelsen av organisationens arbete. Allt ska mynna ut i en informativ film är tanken. Är du nyfiken på deras arbete och inte kan vänta på filmen, läser du mer om det här. Great Minds säger välkommen till TFS som ny kund!

Friskt möte till sjukt bra pris!

21 november 2013

Vilken konferenstyp är du, hur vill du ha ditt möte för att du och dina kollegor ska trivas? Det undrar Sabis Hotell & Möten. Så vi gjorde ett litet digitalt test. 3 snabba frågor och 1 snabbt svar. Är du lika snabb på att boka ditt möte har du chansen på en herrgårdsweekend eller varför inte boka in 1 timme med er egna personliga tränare under konferensen. Free of charge!

/Väl mött!

Årets flirt!

22 oktober 2013


Då var det dags för årets flirt med svenska 15-åringar. Vi lanserar en uppgraderad version av förra årets kampanj ”Framtidsgeneratorn”. I år fokuserar vi än mer på de digitala kanalerna där man tävlar på både Facebook och Instagram. Generatorn har också fått en mindre facelift för att möta årets skolväljare med en fräschör samt nya fakta om besöksnäringen, studieplatser och framtida yrken. Gå in på framtidsgeneratorn.se och testa vad du blir!